wtorek, 5 lutego 2013

SZAFRAN CAFE ul. Miodowa 23/1 Kraków


Cappuccino- cena 7 zł
To była zdecydowanie najpiękniej podana kawa jaką otrzymałam. Trochę polewy czekoladowej, trochę chęci baristy, a tyle radości! W przezroczystej filiżance widać, że ilość prawidłowo spienionej, mlecznej piany jest odpowiednia. Temperatura kawa była w sam raz do picia. Smak kawy był lekko gorzkawy, ale wydaje mi się, że to za sprawą mieszanki ziarna kawowego. Espresso nie było przypalone. Domowy rożek z różą jest dodatkowym plusem.

Ocena 4/5

5 komentarzy:

  1. To czemu 4 na 5 ziarenek? Tak z ciekawości...:) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby smak nie był lekko gorzkawy zapewne byłoby 5 ziarenek. Wg mnie espresso było przygotowane prawidłowo, ale mimo to ważne, żeby kawa po prostu smakowała;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coffee Judge'u, widzę, że byłaś w Szafranie :) a byłaś w Spazio? ostatnio polecaliśmy Ci tą knajpkę w naszym poście na 365knajp. Tylko właśnie nie mogę się z Tobą skontaktować żadną drogą - podpowiedz, jak można Cię złapać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogłam się oprzeć Szafranowi jak zobaczyłam zdjęcia na Twoim blogu:) W Spazio jeszcze nie byłam, zupełnie nie wiem jak mogłam przeoczyć Twoją rekomendacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam za tem na kawową relację ze Spazio :) a w temacie kontaktowania się - jak mogę Cię znaleźć bardziej prywatnie? może mogłabyś podrzucić mi wiadomość na mojego FB? http://www.facebook.com/365Knajp?ref=hl

      Usuń