wtorek, 12 marca 2013

INTERNORGA 2013


Od 8 do 13 marca 2013r. w Hamburgu odbywają się targi Internorga- jedne z największych targów gastronomicznych w Europie.


To co mnie najbardziej interesowało to oczywiście KAWA, której nie mogło zabraknąć.


Mężczyźni zachwycają się modelami samochodów, ja również zachwycam się modelami, ale innymi...


Mój faworyt- Sanremo ROMA;)



A co znajduje się pod obudową? 


Miałam "przyjemność" napić się kawy Nescafe Milano... Po kawie z automatu nie można spodziewać się niczego dobrego.



Miś piękny i uroczy, ale wylądował w koszu- kawa była wrząca i gorzka.


A co Wy na to, żeby kawa przyjechała na rowerze? Nowy patent, który może niebawem pojawi się w Polsce. 






Jak dla mnie rewelacja i co ważne kawa bardzo dobra. Dobrze spienione mleko i mocny smak espresso.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz