poniedziałek, 18 marca 2013

KOREAŃSKIE CIEKAWOSTKI KAWOWE

Uwielbiam próbować nowe produkty, które pojawiają się na rynku gastronomicznym, tym bardziej kiedy są to nowości z innych krajów. Dlatego bardzo się ucieszyłam kiedy zostałam obdarowana koreańskimi ciekawostkami kawowymi. Podziękowania dla M. !!!

To, co zaciekawiło mnie najbardziej, czyli...

 

 Latte ze słodkim ziemniakiem?? Czemu nie! Napój bardzo smaczny, ale bardziej wyczuwałam w nim orzechowy posmak, niż posmak batata. Pomysłowe połączenie, tym bardziej, że bataty powoli wchodzą do naszych kuchni i bardzo dobrze, bo mają więcej beta-karotenu niż dynia.



Latte z zieloną herbatą bardzo mi posmakowało, zapewne dlatego, że pochłaniam litry zielonej herbaty dziennie i wszystko co jest z zieloną herbatą musi być dobre:)



 Napój migdałowo-kardamonowo- sojowo- fasolowy z kawałkami orzechów włoskich! Kiedy za oknem pada śnieg to nie mam nic przeciwko takiemu połączeniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz